افق نوین در یک نگاه

شركت افق نوين هما با هدف دستيابي به خوداتكائي فني – صنعتي و تكنولوژيك در چارچوب مصالح عمومي و ملي در زمينه اجراي طرح هاي مختلف فني و مهندسي در صنايع نفت ، گاز ، پتروشيمي و صنايع ديگر و بر پايه پايبندي به ارزشهاي رقابت سالم و تعالي مستمر كيفيت در ارائه خدمات در سال1387 تاسیس گردید

این شرکت بعنوان یک شرکت پیشرو با بکارگیری مجرب ترین کادر فنی به گونه ای سازماندهی شده است که با استفاده از حداقل امکانات شامل شیوه های طراحی به کمک کامپیوتر، پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی، نیروگاهها و دیگر پروژه های صنعتی را انجام می دهد. افق نوین هما با ارائه کلیه خدمات امکان سنجی طرح ها، مدیریت پروژه ، تدارکات و مهندسی ، تامین تجهیزات و تحویل کالا، نظارت کارگاهی ، مدیریت قرارداد ها، راه اندازی پروژه ها را به انجام می رساند.

شرکت افق نوین هما با اتکای به متخصصان فنی و با بهره گیری از شرکای مهندسی،قادر به اجرای تمام پروژه ها از ابتدا تا انتها، همینطور نوسازی و مرمت یا هر گونه تحقیق یا خدمات فنی در زمینه های نفت، گاز و پتروشیمی می باشد.

وضعیت موجود شرایط را برای بدست آوردن شرکای تجاری برای افق نوین فراهم نموده است و او را قادر ساخته تا در قالب توافقنامه و یا کنسرسیوم با شرکتهای بین المللی معروف همکاری داشته باشد.