کالیبراسیون

شرکت افق نوین هما با در اختیار داشتن یکی از مجهزترین آزمایشگاه های کالیبراسیون کشور و اخذ تاییدیه از مرکز ملی تایید صلاحیت سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور بعنوان آزمایشگاه مرجع و همکار این سازمان و با تجربه عملیاتی و اجرایی گسترده حاصل از همکاری درپروژه های ملی کشور ، ابزار دقیق ، کالیبراسیون را برعهده دارد .

  • ایجاد در صنایع و سازمان ها
  • مشاوره ، نظارت ، ایجاد و اداره آزمایشگاه ها
  • محاسبه عدم قطعیت

ماموریت

ماموریت این دپارتمان ایجاد قابلیت ردیابی و افزایش قابلیت اطمینان در اندازه گیری های صنعتی ، آزمایشگاهی ، معرفی و ترویج فرهنگ اهمیت اندازه گیری و کالیبراسیون به عنوان پارامتری تاثیرگذار در بهبود فرایندها و کیفیت تولید و همچنین خودکفایی در تعمیر می باشد. استفاده از اطلاعات روز دنیا در حوزه اندازه شناسی، شناسایی و تربیت نیروی انسانی متخصص، ارایه مشاوره به کارفرمایان با بهره گیری از تجربیات حاصل از سالها فعالیت اجرایی و علمی و عملی و حضور درپروژه های صنعتی و تبادل دائم اطلاعات فنی در کنار استفاده بهینه و هدفمند از نیروی جوان و با آتیه می باشد.

متدولوژی و استانداردها

کالیبراسیون تجهیزات در این مرکز براساس دستور العمل های استاندارد ISO/IEC 17025 به استناد گواهینامه شماره NACI/LAB/1170 صادره ازمرکز ملی تایید صلاحیت و روشهای کالیبراسیون تدوین شده توسط سازمانهایی نظیر UKAS، OIML، DKD، EA  و…یا در صورت لزوم روشهای کالیبراسیون چاپ شده در مقالات و مجلات علمی مرتبط با اندازه شناسی ، انجام می پذیرد.

جهت ارتباط با آزمایشگاه کالیبراسیون، لطفا از طریق پست الکترونیکی cal.lab@ofoghnovin.com اقدام فرمائید .

شروع به تایپ کنید تا پستهای مورد نظر خود را ببینید.