پیام مدیرعامل

وجود منابع عظیم ثروت آفرین نفت و گاز بعنوان یک ثروت ملی و نیاز به مدیریت و بهره برداری از این منابع بعنوان اصلی ترین موتور توسعه و بالندگی اقتصادی و تاثیرگذاری آن بر توان کشور در سایر عرصه های دانشی و فنّی، فرهنگی و سیاسی موجب گردیده است توسعه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی جایگاه مهمی در رشد همه جانبه کشور داشته و پیداست تا سالهای متمادی این نقش همچنان محفوظ خواهد ماند. تاکید مضاعف مدیران و نخبگان کشور بر خوداتکایی در تمام شاخه های صنایع نفت نیز در راستای شناخت این نقش است تا با تلاش همه جانبه در این راستا ، شتاب پیشرفت در این مسیر هر چه بیشتر افزوده شود

امروزه با تکیه بر توان و تخصص متخصصان داخلی، توانمندی اجرای بسیاری از از مراحل پروژه ها از مرحله مطالعات ابتدایی تا بهره برداری در تمام عرصه ها به مرحله خوداتکایی رسیده است. شرکت افق نوین هما با بهره گیری از تخصص و توانمندی متخصصین ایرانی علیرغم تحمل دشواریهای فراوان همواره تلاش کرده است نقش مهم و سازنده خود را در این راستا حفظ و ارتقاء ببخشد. این شرکت علاوه بر ارایه خدمات طراحی ، ساخت؛ راه اندازی و بهره برداری تاسیسات و تجهیزات صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و صنایع مادر با رعایت تمامی استانداردهای ایمنی و الگوهای زیست محیطی با تکیه بر توان و تجربه پرسنل خود ، یکی از مجهزترین آزمایشگاه های کالیبراسیون کشور در منطقه جنوب کشور را راه اندازی کرده است . در ادامه این مسیر و با توجه به اهمیت نقش تربیت نیروهای متخصص ، دپارتمان آموزش این شرکت بعنوان یکی از بازوهای فعال نقش پررنگی در فعالیت های آموزش محور در سطح ملی دارد .

این فرصت را مغتنم شمرده و از تلاش های گرانسنگ همکاران خود در تمام عرصه های فعالیت این شرکت صمیمانه قدردانی می کنم . امید است با جدیت و تلاش هر چه بیشتر و با تکیه به نیروی عشق به میهن هر چه زودتر شاهد بهره برداری از این ثروتهای خدادایمان باشیم تا ثمره آن را در گسترش رفاه جمعی و حیات بخشی به تمدن عظیم ایران عزیز ببینیم .